معرفی کتاب | پایگاه سری
  • کد مطالب: ۲۴۵۴۱۵
  • /
  • ۲۹ شهريور‌ماه ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۵

معرفی کتاب | پایگاه سری

اگر به کتاب‌هایی که درباره‌ی شجاعت‌های رزمندگان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی نوشته شده‌اند علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب «پایگاه سری» را بخوانید.

مهرداد جلایری - اگر به کتاب‌هایی که درباره‌ی شجاعت‌های رزمندگان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی نوشته شده‌اند علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب «پایگاه سری» را بخوانید.

این کتاب که با قلم ساده و روان داوود امیریان نوشته شده است، داستان موشک‌باران شهرهای ایران از پایگاه مخفی دشمنان است.

تیمی از بچه‌های رزمنده‌ی کار بلد و ماهر از تنها سرنخ گنگی که به‌دست آمده است راهی کردستان می‌شوند تا شاید بتوانند ردپایی از این پایگاه پیدا کنند.

آن‌ها در مسیر با سعید آشنا می‌شوند، جوانی که همه‌ی اعضای خانواده‌اش را در همین موشک‌باران از دست داده است. آن‌ها با کمک سعید رد این پایگاه را پیدا می‌کنند اما در مسیر، مشکلاتی برای آن‌ها پیش می‌آید.

«دوستان خداحافظی نمی‌کنند» عنوان داستان دوم این کتاب است. همان‌طور که از عنوان این داستان پیداست، داستان درباره‌ی رزمندگانی است که با هم رفاقتی قلبی و واقعی دارند.

آرش ناخواسته سوار قطاری می‌شود که رزمندگان را به دوکوهه می‌برد. در قطار هم دوستانی پیدا می‌کند که در مسیرهای مختلف به او کمک می‌کنند به جبهه برسد. اگر می‌خواهید پایان ماجرای این دو داستان را بدانید، این کتاب را از کتابخانه امانت بگیرید و بخوانید.

نویسنده: داوود امیریان
ناشر: عهد مانا
سال انتشار: ۱۴۰۰

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.